Пошуковий запит: (<.>A=Пікуляк М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Федорук П. І. Використання математичної логіки для встановлення навчального режиму в автоматизованих системах передачі знань [Електронний ресурс] / П. І. Федорук, М. В. Пікуляк // Математичні машини і системи. - 2013. - № 1. - С. 93-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MMS_2013_1_13 Проведено аналіз використання апарату математичної логіки в задачах програмування та досліджено ефективність застосування тризначної математичної логіки для обробки сценарних прикладів з метою побудови адаптивної навчальної траєкторії в автоматизованих системах передачі знань.
|
2. |
Пікуляк М. В. Онтологічний підхід до побудови предметної області на основі квантово-фреймової моделі [Електронний ресурс] / М. В. Пікуляк // Медична інформатика та інженерія. - 2014. - № 1. - С. 50–54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mii_2014_1_12 Розглянуто технологію компонентного проектування бази знань в адаптивній навчальній системі, розроблену на основі квантово-фреймової моделі. Даний підхід надає змогу завдяки використанню онтологічних принципів автоматизувати процес побудови навчальних курсів відповідно до поточного рівня навченості студента.
|
3. |
Федорук П. І. Побудова модуля верифікації експертних правил для автоматизованої обробки навчальної інформації [Електронний ресурс] / П. І. Федорук, М. В. Пікуляк // Системи обробки інформації. - 2011. - Вип. 5. - С. 301-304. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2011_5_66 Описано розроблений модуль верифікації експертних правил для автоматизованої обробки навчальної інформації в адаптивній системі передачі знань. Виконано огляд існуючих методів верифікації та досліджено ефективність застосування введених критеріїв повноти правил для експериментальної перевірки побудованої бази знань сценарних прикладів.
|
4. |
Пікуляк М. В. Застосування теорії мультимножин для формування індивідуального квантового набору навчального контенту [Електронний ресурс] / М. В. Пікуляк // Математичні машини і системи. - 2014. - № 3. - С. 96-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MMS_2014_3_13 Розглянуто застосування теорії мультимножин для побудови індивідуальної навчальної траєкторії студента в адаптивній системі дистанційного навчання. Описана технологія надає змогу побудувати базу знань навчального контенту на основі найменших неподільних квантів інформації.
|
5. |
Пікуляк М. В. Моделювання сценаріїв адаптивного навчання в системі дистанційної освіти [Електронний ресурс] / М. В. Пікуляк // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 3. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_3_12 Запропоновано метод сценаріїв для побудови індивідуальної навчальної траєкторії в автоматизованій системі дистанційної освіти. Побудовано адаптивний модуль, перевагами якого є формування індивідуального теоретичного матеріалу відповідно до навчальних потреб окремого студента. Розроблено модель сценарного прикладу, використання якого надає можливість описати навчальні ситуації та можливі напрямки продовження навчального процесу. Реалізовано адаптивний модуль у вигляді матриці переходів, що забезпечило співставлення індексів і типів квантів із відповідним сценарним прикладом. Надано загальну схему управління навчальним процесом, яка надає можливість із набору розрізнених факторів і відомостей сформувати пов'язану структуровану модель навчального курсу і надає можливість реалізувати диференційований підхід до студентів із різним рівнем готовності до навчання.
|
6. |
Пікуляк М. В. Розробка методу класифікації студентів на основі кластерного аналізу прецедентів в адаптивній навчальній системі [Електронний ресурс] / М. В. Пікуляк // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. - 2015. - № 5. - С. 226-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_tekh_2015_5_45
|
7. |
Пікуляк М. В. Інформаційна технологія побудови моделі адаптивного тестування в системах дистанційного навчання [Електронний ресурс] / М. В. Пікуляк // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. - 2018. - № 4. - С. 154-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_tekh_2018_4_26
|
8. |
Пікуляк М. В. Використання апарату нейромереж для дослідження адаптивної навчальної траєкторії [Електронний ресурс] / М. В. Пікуляк, І. Я Савка, М. С. Дутчак // Комп'ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво. - 2022. - № 47. - С. 92-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kint_2022_47_16
|
9. |
Пікуляк М. В. Удосконалення інформаційної технології побудови системи дистанційної освіти із застосуванням гібридного алгоритму навчання [Електронний ресурс] / М. В. Пікуляк, М. В. Кузь, О. Д. Ворощук // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2022. - Т. 88, № 2. - С. 167-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2022_88_2_14
|
10. |
Пікуляк М. В. Удосконалення асинхронного методу взаємодії сервісів у веб-додатках [Електронний ресурс] / М. В. Пікуляк, С. В Домбровський, М. С. Дутчак // Комп'ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво. - 2023. - № 53. - С. 185-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kint_2023_53_29
|